اتاق بازی – سه سال ( چهارم ، پنجم ، ششم ) دبستان
ایجاد جذابیت و شور و نشاط در مدرسه
آموزش غیر مستقیم و آموزش از طریق بازی
پر کردن هدفمند اوقات فراغت
جایگزین نمودن مناسب برای اوقات خاص(مثل نیامدن معلم یا اوضاع آب و هوایی نامناسب برای ورزش)
نمونه هایی از اهداف راه اندازی فضای بازی در مدارس می باشد
بسته رباتیک کنترل بات 2
- اهداف و مزایای اتاق بازی و تجهیزات آن
- تفریح ،بازی و سرگرمی خلاق و ایجاد شادابی و شور و نشاط در محیط
- پرورش خلاقیت *تقوقیت هوش دیداری * رشد سریع تر عقلانی
- پرورش و تقویت هوش های چندگاه و هوش هیجانی * تحرکت و تلاش و هوش حرکتی
- دست ورزی و هماهنگی چشم و دست * افزایش اعتماد به نفس کودکان
- آموزش مهارت شمارش و اشکال هندسی *آشنایی با رنگ ها و اشکال هندسی مختلف
- افزایش توانایی جفت کردن اشکال مختلف *افزایش قدرت تخیل و تجسم فضایی
- آموزش کار گروهی و همکاری و همدلی با دیگران *افزایش توانایی حل مشکلات
- بهبود مهارت های اجتماعی نظیر صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با دیگران
- (بسته ها دارای تاییدیه از وزارت آموزش و پرورش و ثبت در شورای اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است)
|
سایت اصلی panex.ir
سایت فروشگاه اینترنتی bazareq.com
تجهیز این اتاق بازی با کمک مربیان خلاق مدرسه می تواند هماهنگ و انجام گردد.[/vc_column_text]
[/vc_wp_text]
[/vc_column][/vc_row]